sunnuntai 16. helmikuuta 2020

Ensimmäinen kesämekko 2020

Ensimmäinen kesämekko itselle on tehty. Olen pitkän pähkäillyt, teenkö koko pitkä napitus vai lyhyt.  Voiton vei lyhyt versio! Vaaleanpunainen ruudullinen kangas olen joskus löytänyt kirpparilta. Olen ainakin 2 v yrittänyt tehdä siitä mekko, enkä kerinnyt😅 , no nyt se on lopultakin valmiina!! Pitsinen selkä ja pikkuiset hihat. Edessä on kiva leikkaus. Teen harvoin mekkoja kaavan mukaan , ja toi yläosa kaava olen käyttänyt jo 3-4 mekkoon. Se on vaan jotenkin tosi kiva☺️. Helma on neliönmuotoinen , sellaista ei ole vielä mun vaatteekaappissa 😱, tai oli joskus hame , tooodella kauan sitten😅, mutta nyt on mekko!! Olen tyytyväinen lopputulokseen!!  





Ja sitten oli tyttären vuoro valita itselle kesämekko -kankaat😅. Se voisi otta kaikki jos vaan antaisin😅. Yritän tehdä vuorottelen itselle ja hänelle. Isommat tytöt ei vielä toivoneet mitän uusia kesämekkoja, varmaan taas halu iskee kun alkaa helteet😅😬😬. Yritän tehdä paljon ompelusta nyt kun on huonot säät, ja keväällä ja kesällä sitten olla pihalla!

Katsotaan mitä minä noista keksin vielä! 🧐 ehdinkö edes tehdä kaikista noista mekkoja😅😬😬!! Se jää nähtäväksi👍😃

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti