perjantai 12. huhtikuuta 2024

Aina ei onnistuu..


Aina ei vaan onnistu. 
Tämä mekko oli suunniteltu jo aikoja sitten, tein kuitenkin toisen tän sijasta, ja se jäi taas hyllylle odottamaan. Kun mulla ollut nyt yritys omia kankaita käytää enemmän , niin ajattelin nyt on pakko ommella toi, kosla olen jo melkein kokonaan sen leikannut jo, ja tyllihame tehty. Omalle lapselle se on jo todellakin liian pieni, mutta mun lapsi mallinukke olisi just sopiva kokoinen. Osa tarvikkeista olen jo käyttänyt , mikä piti tähän mennä , esim kultainen kimaltava vyö. Nyt kun tein tämän, pitkään olen miettinyt mitä laitan siihen, kun liian tylsä oli ilman mitään , ja se mikä mulla olisi nyt on liian jotenkin kimaltava siihen. Päätin lopultakin laittaa siihen glitteri silityskalvo, mielestäni se sopii siihen. Yläosaan on käytetty tosi nätti hieman kimaltava pitsi. Alaosa on perus satiini, hihat myös. Lopputuloksesta en ole tyytyväinen. En tiedä miksi. Väri? Malli? En osaa sanoa, aina ei vaan onnistu. Alunperin sen piti olla erilainen, ja erilaiset hihat. Ehkä sen takia en tykkää sitä. No nyt menee myyntiin edullisesti ! 




 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti